Data o účinnosti kvantifikují výkonnost produktu péče o pleť u specifických parametrů, jako je například hydratace, pevnost nebo mastnota pleti. Testování účinnosti se provádí v nezávislých klinických zařízeních pod dohledem dermatologa a toxikologa. Tato data analyzuje statistik s ohledem na klinickou relevanci, tj. zda produkt statisticky významně působí na hodnocený parametr a může podpořit hypotézu účinku produktu.
Naše štítky účinnosti fungují jako moderní tabulky výživových hodnot na potravinách. Zaměřujeme se na zvyšování důvěry zákazníků tím, že každému dáváme přímý přístup k výsledkům klinických studií, na kterých stojí naše tvrzení o produktech.
Zastáváme názor, že zveřejňováním dat o účinnosti dokážeme nastavit nový referenční bod pro spotřebitele i celý kosmetický průmysl. Zákazníci by měli od každé značky očekávat, že svá tvrzení o výrobku doloží kvantitativními daty, aby mohli objektivně porovnávat účinnost produktů a cenu.
Klinická data měří na testovaných osobách profesionální technik nástrojem, který daný parametr kvantifikuje. Studie vlastních hodnocení jsou dotazníky, do kterých účastníci vyplňují své zkušenosti s používáním produktu, tedy probíhá dotazování skupiny osob na určitou otázku.
Přestože sběr zpětné vazby od zákazníků je součástí našich studií, pouze na takovéto průzkumy zákaznické spokojenosti nespoléháme, protože podle nás jsou kvantitativní měření objektivnější než názory. V zájmu kompletní transparentnosti uvádíme na našich webových stránkách i výsledky těchto průzkumů zákaznické spokojenosti.